2012. május 20., vasárnap

He is different!(BTOB~EunKwang)


A barátoddal  3 hete vagytok együtt és ma úgy döntöttetek,hogy elmentek az újonnan nyílt éjszakai kávézóba.
Este 11 órakor meg is érkeztetek a hely nagyon kellemes kis kávézó volt tele emberrel,de mivel nagy volt a tér így nektek is jutott egy asztal le ültetek és vártátok a pincért és közben beszélgettetek...
-Nagyon szuper ez a kis hely!mondtad boldogan a barátodnak
-Igen elég pofás hely csak elég lassú a kiszolgálás!válaszolta kicsit morcosan
-Oh!nézett körbe a barátod majd fel állt és ott hagyott téged az asztalnál
-Hova mész???kiáltottál utána,de úgy tett mint ha nem hallotta volna majd meg láttad,hogy egy lányhoz ment oda nagyra nyílt szemeid megteltek könnyel mikor meg láttad,hogy a TE barátod egy másik lánnyal kezdett flörtölni rosszul esett mert kezdted meg szeretni,de észhez kellet térned mert ő nem szeret téged.Nem akartál feltűnést kelteni ezért most még nem szóltál neki inkább intettél a pincérnek és kértél 2 pohár forró csokit míg vártad a forró csokidat le hajtottad a fejed az asztalra és bele merültél a  gondolataidba.
-Tessék hölgyem a forró csokijuk!szólt hozzád a pincér 
-Köszönöm tegye csak le!a fejed nem vetted fel az asztalról
-Mi az,hogy csokijukat?eszméltél fel és fel kaptad a fejed és meg láttál magaddal szemben egy szőke hajú srácot aki épp a forró csokit kortyolja
-Te ki vagy és hogy kerültél ide?néztél rá nagy meglepetten
-Szia EunKwang vagyok és a lábamon jöttem ide és gondoltam ide ülök sunyiba hozzád mert a többi asztal épp foglalt!mosolygott
-Oh értem én nem is zavarlak tovább!keltél fel az asztaltól
-Omo te sírtál!nézett fel rád és meg fogta a csuklód és maga felé fordított és veled szembe fel állt
-Nem sírtam!törölted meg az arcod
-Bántott valaki?nézett aggódva rád
-Csak érzelmileg,de túl élem!legyintettél
-Kicsim mi folyik itt?jött az asztalhoz vissza a barátod
-Kicsim??Köztünk mindennek vége te szemét minek hívtál el ide ha a volt szukáddal foglalkozol?kiabáltál rá most már nem érdekelt,hogy kik vannak ott
-Meg tudom magyarázni!ki vette a kezed EunKwang kezéből
-Ezt nem kell magyaráznod innentől semmi közöm hozzád!fel vetted az asztalról EunKwang forró csokiját és  a barátod ingére öntötted
-A soha viszont nem látásra!evvel ki viharoztál a kávézóból.
-Há várj!szólt utánad valaki a sötétből kicsit meg ijedtél de nem álltál meg csak a lépéseid meg szaporítottad
-Nem azt mondtam,hogy rohanj el!nevettet mikor oda ért melléd ekkor meg láttad EunKwang-ot
-Te meg minek jöttél utánam?álltál meg 
-Mert láttam milyen rossz állapotba vagy és gondoltam nem lenne jó egyedül sétálgatnia egy ilyen szép leányzónak mint te!mosolygott 
-Hogy te milyen figyelmes vagy!mosolyodtál el
-Akkor nem bánod,ha haza kísérlek?nézett rád
-Nem,dehogy is!ekkor meg csörrent a telefonod
-Omo!kiáltottál fel 
-Ki az?érdeklődött EunKwang
-Az a szemétláda akit az előbb le öntöttem!néztél mérgesen a telefonodra
-Add oda!evvel EunKwang ki kapta a telefonod a kezedből és felvette
-Ne zaklasd mert rossz vége lesz már nem kellesz neki!csapta le a telefont
-Köszönöm!néztél rá
-Ugyan semmiség na de menyünk!evvel el is indultatok haza felé nagyon jól érezted magad EunKwang táraságában kedves volt és szórakoztató bár néha,néha elég komoly.
-Meg érkeztünk!álltál meg a kapuba
-Szeretnék kérdezni valamit!veled szemben állt és mélyen a szemedbe nézett az este folyamán először hozott zavarba
-M-mond!nyögted ki zavarodban
-Mi a neved?még mindig a szemedbe nézett
-_______!vagyok mosolyogtál
-Akkor ________!remélem,hogy még találkozunk!simogatta végig a karodat hirtelen ötlettől vezérelve kinyögted -Nem jössz be?nyitottad szóra a szádat
-Biztos szeretnéd?fogta meg a kezed nem szóltál semmit csak bólintottál és be húztad magad után a kapun majd a bejárati ajtót is ki nyitottad és be invitáltad a lakásodba!Le vettétek a cipőt és a pulcsijaitokat majd beljebb mentetek le ültetted a kanapéra és te is mellé ültél.Kicsit zavarba voltatok mind ketten...
-khm-köszörülte meg a torkát majd veled szembe fordult
-______!simogatta meg a vállad
-Tessék?fordultál felé
-Nagyon szép lány vagy és ezek mellet nagyon kedves is!simogatta meg az arcod
-Most mért akarsz zavarba hozni?kérdezted és el fordítottad a fejed
-Nem szándékoztam csak az igazad mondtam!a kezével az álladhoz nyúlt és arcodat az övé felé fordította és közeledett a szájával tudtad mit akar nem ellenkeztél be csuktad a szemed ekkor meg érezted puha és meleg ajkait az ajkaidon,nem volt rámenős és csak egy szájra puszit nyomott a szádra majd el szakadt tőled és a szemedbe nézett.
-Az a tuskó nem tudja mit vesztett veled!mosolygott és homlokodra nyomott egy puszit
-A többi lány sem tudja,hogy mit vesztett veled,de remélem nem is fogják meg tudni!kuncogtál
-Ha rajtam múlik nem fogják!kacsintott és oda húzott magához és szorosan meg ölelt.
-Tudtam,hogy ma oda kell mennem!súgta a füledbe
-Én is örülök,hogy találkoztam ott veled,de szomorú is vagyok,hogy ott ért véget egy kapcsolatom....hajtottad le a fejed
-Ne szomorkodj hamar el fogod felejteni azt a majmot!ekkor megint meg csókolt és most egy mély nyelves csókot váltottatok.
-EunKwang!szakadtál el tőle
-Igen?nézett rád csillogó barna szemeivel
-Itt alszol ma?pirultál el
-Ha ezt szeretnéd igen!puszilta meg az arcod
Bólintottál neki,majd be kapcsoltad a tévét és oda bújtál EunKwang-hoz és így tévéztetek majd szépen lassan elaludtál gondoskodó karjai között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése