2012. június 18., hétfő

I think...(BigBang~GD)


Ma este bulizni indultatok pár barátnőddel,és egy két idol ismerősükkel köztük volt a BigBang leader-e is GD.Oda értetek a party helyre és egyből a teraszra ültetek ki,mivel kellemesen meleg volt még az idő,rendeltetek italokat majd beszélgetésbe kezdtek,te csak ültél és néztél ki a fejedből egyáltalán nem volt kedved beszélgetni,bulizni jöttél nem jó pofizni.
-Ha kellek bent meg találtok!vetted el az italod az asztalról majd be mentél és bele vetetted magad a nagy tömegbe,egyszer kétszer meg látogattad a pultot is ittál jó pár rövidet aminek hamar meg érezted hatását ezért ki mentél a többiekhez akik nagy meg lepetésedre sehol sem voltak.
-Remek ezek itt hagytak!huppantál le az asztalhoz ahol ültek ezelőtt a barátaid
-_______!?szólt valaki a hátad mögött
-Ahha én vagyok az!emelted pajkosan magasba a kezed
-Te berúgtál?jött közelebb a barátnőd 
-Egy PIcit!csuklott meg a hangod
-Te pabo!lökte meg a fejed 
-Naa ne bánts!nyavajogtál
-Nem zavarok?kérdezte egy ismerős férfi hang
-Nem,de hogy!invitálta kezével közelebb barátnőd
-Itt valaki elázott!kuncogott
-Áh a híres neves Jiyong!mutattál rá
-Jiyong vigyáznál rá kicsit?nézett barátnőd Ji-re
-Persze!mosolygott majd le ült melléd a székbe e közben a barátnőd el ment be
-Nem kell rám vigyázni nagy lány vagyok már!álltál fel a helyedről,hogy vissza mész bulizbi,de ekkor meg szédültél és majd nem elestél,de Ji meg fogott így nem estél a fenekedre
-Látom,hogy nem kell rád vigyázni!-nevetett
-Nagyon vicces!Engedj el!lökted el magadtól segítődet majd befelé indultál
-Mért vagy ennyire kegyetlen hozzám?fogta meg a csuklód és magával szembe állított
-Mi?kérdeztél vissza
-Egész este észere sem vettél!nézett rád szomorúan
-Ja,hogy ez a bajod!mosolyogtál
-Igen!vágta rá rögtön
-A kicsi GD-t egy lány nem vette észre most össze dől a világ!simítottál végig arc élén mikor végig érté az arcán nem engedte,hogy elvedd a kezét a kezedre nyomta
-Ha egy hétköznapi leányzó lennél akkor nem lenne semmi bajom,de mivel te különleges vagy így zavar,hogy nem keltettem fel az érdeklődésedet!hajolt közelebb
-Oh most jön a csajozós duma!mondtad cinikusan és le húztad a kezed az arcáról
-Na neked aztán kedveskedhet az ember!mondta letörve
-Sajnálom,hogy nem vagyok olyan mint a többi leányzó,aki egy szó miatt el olvad!ki rántottad a kezed a kezéből és vissza mentél bulizni.Megint meg ittál egy két felest ami már nem esett jól ezért a toalettet vetted igényben,ki adtad magadból amit csak tudtál.Rendbe szedted magad bevettél egy rágót és ki ültél a teraszra ismét a fejed az asztalra borítottad és nagyokat fújtattál aztán elsötétült minden.

-Hahó!szólt egy ismerős hang ki nyitottad a szemed de azonnal vissza is csuktad amint fény érte retinád
-Hol vagyok?kérdezted csukott szemmel
-Nálam!nyugtatott meg Ji
-Hogy mi?pattantál ki az ágyból,majd végig néztél magadon és észrevetted,hogy csak a fehérneműd van rajtad és egy nagy póló
-Nyugi!ment közelebb Ji
-Hozzám ne nyúlj!hátráltál
-Oké oké!emelte magasba megadóan a kezét
-Hogy kerültem ide?néztél rá kíváncsian
-Tegnap este elég szépen el áztál és el aludtál a teraszon,de szerencséd volt mert meg találtalak és haza hoztalak.mesélte
-És a ruháim?néztél végig magadon
-A mosógépben!mosolygott
-Te vetted le rólam őket?néztél rá 
-Nem át hívtam a szomszédot!viccelődött
-Perverz!vágtad oda
-Ne aggód láttam már szebbet is!mondta cinikusan
-Hmmpff..na jól van akkor én megyek a ruháimat tarts meg emlékbe!indultál az ajtó felé
-Vicces vagy nem gondolod?ment utánad
-Miért is?kérdeztél vissza
-Így képes lennél haza menni?nézett végig rajtad
-Bárhogy képes vagyok haza menni csak ne keljen a közeledben lennem!mondtad cinikusan majd le nyomtad a kilincset
-____ várj már míg kimossa a ruhád a gép!húzta vissza a másik kezednél fogva
-Oké kint meg várom!mentél ki és le ültél a lépcsőre
-Hihetetlen egy nő vagy te!be ment a lakásba de az ajtót nyitva hagyta már egy fél órája ücsöröghettél a hideg lépcsőn mikor megint el nyomott az álom.
-Pabo most már mehetsz haza!pöckölte meg a homlokod Ji de megint az ágyában találtad magad
-Mit keresek megint itt?ültél fel 
-Be hoztalak nem lett volna jó ha meg is fázol!ült le veled szembe
-Kérdezhetek valamit?
-Bármit!mosolygott
-Miért teszed ezeket meg értem?néztél rá
-Mert mondtam KÜLÖNLEGES vagy!válaszolta
-Mitől?kérdezted
-Na már nem is olyan sietős haza?kérdezte sunyi mosoly kíséretében
-Chh gondolhattam volna!Hol vannak a ruháim?!keltél fel az ágyból
-A fürdőben!mutatott a fürdő felé majd be mentél és fel öltöztél meg mostad az arcod és meg igazítottad a hajad és ki mentél
-A viszont nem látásra!intettél be neki a szobájába és indultál haza,de mikor az ajtóhoz értél Ji vissza húzott és az ajkaidra tapadt,nem ellenkeztél azonnal vissza csókoltál,hisz tetszett neked csak nem akartad ki mutatni neki.
-Tudtam!mondta győzedelmesen mikor el szakadt a szádtól
-Mit?félve mosolyogtál rá
-Hogy tetszem neked!húzott közelebb a derekadnál fogva
-Én ilyet nem mondtam!néztél mély barna szemébe
-Igazad van nem mondtad,de a csókod mindent el árult!puszilt szájon
-Ji én ezt nem akarom!toltad el magadtól
-Miért?nézett rád szomorúan
vettél egy nagy levegőt és szemébe néztél
-Mert nem akarok egy lenni a sokból,ha leszek akkor az egyetlen legyek!nyomtál egy puszit az arcára és el sétáltál.
-___________!kiabált utánad 
-Igen?fordultál meg
-Cseréljünk telefon számot!mondta határozottan
-Rendben akkor _____________!mondtad neki a számodat
-Köszönöm!majd hívlak és meg fogom neked mutatni hogy az egyetlen leszel!nyomott egy hosszú szájra puszit a szádra majd vissza ment a lakásába és te is haza indultál végre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése