2012. június 12., kedd

New Boy(Nu'est~Kim Jong Hyun(JR)) part2

1hónap múlva...
Már egy hónap el telt mióta összejöttetek,már eléggé össze rázkódtatok JongHyun szeretett ahogy te is őt.Bár volt néha egy két félre értés volt köztetek,aminek oka az volt,hogy sok lány fel figyelt rá,ami  nem is lett volna baj,DE JongHyun nem nagyon törte magát,hogy lekoptassa őket magáról.Ezért ki találtál egy kis megleckéztetést számára,hogy tudja mit veszít,ha egy másik lányt választ helyetted.Ma reggel is  együtt mentetek iskolába,ahogy be értetek egyből el engedte kezed.
-JR végre itt vagy!kiabálták a másik oldalról a lányok,JongHyung csak intett nekik
-Később találkozunk,jó legyél!nyomott egy puszit az arcodra ,majd és a haverjaihoz ment.
-Oké szia!simogattad meg a vállát majd tovább ment,te meg fel mentél az osztályba
-Aron beszélhetnénk kicsit?szóltál be neki,majd intettél a fejeddel,hogy jöjjön ki
-Hallgatlak szépségem!ment ki nagy mosollyal a fején majd eléd állt kicsit közelebb mint  amire számítottál 
-Lenne egy kérésem ami az,hogy segíts meg leckéztetni JongHyunt!mosolyogtál rá 
-Benne vagyok!gondolkodás nélkül vágta rá
-És mi a terved?néztél rá kíváncsian
-Majd meg látod!kacsintott rád és be ment a terembe
-Köszi!kiáltottál utána majd te is be mentél a terembe,mindenki meg jött már csak JR és a haverjai nem
-________ JongHyun hol van?kérdezte a tanár
-Reggel együtt jöttünk,de azóta nem láttam!felelted
-Ez a gyerek elképesztő....morgolódott a tanár,az órák gyorsan el teltek egész nap nem láttad szerelmedet,majd amikor az iskolából mentél ki fele láttad,hogy a padon ül egy másik lánnyal az ölében és vígan nevetgélnek.A szemedben összegyűltek a könnyek,de tartottad magad és feléjük sétáltál,mikor majdnem ott voltál JR felállt a padról és a lányt el lökte magától majd feléd indult.Ekkor egy kéz csúszott a kezedbe és össze kulcsolta ujjaitokat.
-Mondtam,hogy várj meg!mondta Aron kedvesen
-Azt hittem már nem is jössz!mosolyogtál vissza pont jókor kezdett bele a játékba
-________ ez mit jelentsen?kiabált rátok JR
-Azt hiszem ehhez semmi közöd,menny játssz  az új barátnőddel!vetetted oda elég durván
-Bukta van haver ő már az enyém!kacsintott JR-ra Aron és el húzott és tovább mentetek haza felé.JR erre nem reagált semmit,de vissza néztél és láttad az arcán a félékenységet és a düht.
-Remélem nem fog hülyeséget csinálni!sóhajtottál egy nagyot
-Mit számít?!,aki hülye az hülye is marad!mondta Aron
-Nekem igen is számít mert szeretem!ki akartad húzni a kezd a kezéből de nem engedett el 
-Mit szeretsz benne?Azt,hogy le sem szar téged és más csajokkal foglalkozik helyetted!mondta Aron idegesen az arcodtól pár milliméterre
-Ezt te nem érted!toltad el
-Most már mindegy is mert már nem kellesz neki,majd én helyettesítem őt!nyomott a szádra az övét ellenkeztél ellökted és pofon vágtad,de ettől csak jobban fel ingerelted és neked esett szorosan tartott karjai között.
-Segítség!kiáltottad
-Kussolj!nyomta a száját a szádra megint ekkor arra lettél figyelmes,hogy Aron szinte el repül előled.Össze estél és fel néztél a megmentődre.
-Sajnálom én nem ezt akartam!kezdtél el sírni
-Semmi baj te kis butus!guggolt le eléd szerelmed
-Honnan tudtad,hogy itt vagyunk?néztél rá
-Ha van egy kis akciód akkor azt ne az osztály ajtajába beszéld mert még a végén meg hallja valaki!mosolygott
-Akkor te tudtad,hogy mit terveztem?néztél rá meg lepetten
-Igen tudtam vagy 10 perce tudtam meg mikor ott hagytál a suli előtt és tudtam,hogy rád fog mászni ezért jöttem utánatok!magyarázta
-Még időben!segített fel állni és el indultatok haza fele Aron meg ott hagytátok a földön szenvedni
-JongHyun kérdezhetek valamit?néztél rá
-Bármit!állt eléd
-Szeretsz még?szipogtál
-________ mindennél és mindenkinél jobban!ölelt át szorosan
-De akkor az a lány?motyogtad a vállánál
-Az egy senki,csak rám mászott és pont azt láttad!mondta
-JongHyun nagyon szeretlek!néztél a szemébe ekkor közel hajolt hozzád és megcsókolt kezeid át fontad a nyakán és el mélyítettétek a csókot.Mikor be fejeztétek a csók csatátokat a homlokát a tiédnek nyomta és így álltatok vagy 5  percig majd haza indultatok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése