2012. július 22., vasárnap

Above the clouds.(EXO-M~Luhan)


Egy művészeti iskolába jártál,ahol profi táncosnak tanultál.Volt egy legjobb barátod Luhan aki szintén ide járt,de ő az éneklést választotta céljának.Ő volt az aki tartotta a lelket benned,ha nem sikerült valami,Ő volt az aki mindig vissza rántott a földre,ha a felhők fölött kalandoztál.Szeretted Őt nagyon is jobban is mint kellene egy barátot,de ezt soha nem mondtad el neki,ne hogy tönkre tegyed a barátságotokat.Épp a kedvenc parkotokba ültetek le suli után.
-_______ nem gondolkodtál még azon,hogy mi lesz ha fel vesznek valamelyikünket az egyik Entertainment-hez,de nem ugyan oda hanem mindegyikünket másik cég?fordult feléd a padon Luhan 
-Persze,hogy gondolkodtam ezen.mosolyogtál rá
-És?
-Akkor igaz,hogy kevesebb időnk jut találkozni,de akkor már mindketten az álmainkat fogjuk élni.Én körbe táncolom a világot te meg körbe énekled.És ha időnk....
-________ de én nem karlak el veszíteni!szakított félbe
-Ugyan mért vesztenél le ne butáskodj!ütöttél bele a karjába
-Látom nem érted!túrt bele a hajába
-Luhan akkor magyarázd el.mosolyogtál rá fel tekintetét rám emelte és mélyen a szemembe nézett.
-_______ szeretlek és félek,ha kevés időt töltünk majd együtt akkor el fogsz felejteni.mosolyodott el
-Luhan ez ez váratlanul ért,de...
-Tudom,te nem úgy...szakított félbe
-De épp,hogy én is úgy!szakítottad fél be te is
-Nem viccelsz?nézett rád komolyan
-Nem nem viccelek szeretlek nagyon,csak nem mertem el mondani ne,hogy a barátságunk rovására menyen.magyaráztad
-Akár csak én,de nem akartam hogy ne tudd tovább,hogy hogyan érzek irántad.pirult el
-Akkor azt hiszem a barátságunknak ezzel itt vége.mondtad
-Mi miért?hüledezett
-Pabo most már ez nem barátság hanem szerelem!oda hajoltál hozzá és nyomtál egy puszit az arcára
-Akkor _______ ez azt jelenti,hogy leszel a barátnőm?állt fel veled szembe
-Luhan IGEN!álltál fel te is Luhan meg ölelt majd' el távolodott tőled és egy lágy csókot nyomott ajkadra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése