2012. július 15., vasárnap

YOU?!!.(Infinite~ Woohyun)part1

Ma landolt a repülőgéped Szöulban,nagyon boldog voltál,hogy saját erődből el jutottál kedvenc városodba,ami mind a nyüzsgés és a kultúra miatt vonzott és nem utolsó sorban a kedvenc előadóid is itt élnek.Igaz,hogy csak egy hétre jöttél,de annak minden percét ki akartad használni.Így mikor a repülőtéren össze szedted a csomagod egyből a kijárat felé indultál.Egy kisebb tömeg el állt az kijutásodhoz vezető utadat.Próbáltál furakodni,hogy ki juss nem sok sikerrel jártál.Ekkor a tömeg elkezdett sikítozni és az egyik híres fiú csapat nevét kiabálta.Ekkor esett le,hogy mibe keveredtél.-Francba!csúszott ki a szádon.A tömeg ketté nyílt a kijárat előtt és te kapva kaptál az alkalmon és el indultál előre,már majd' nem kint voltál mikor bele ütköztél valakibe.
-Sajnálom!hajoltál meg,meg tanultál koreaiul ez is az egyik célod volt az életedben..
-Semmi gond!szólt egy kedves fiú tudtad ki ő,de nem voltál nagy Infinite fan így nem is foglalkoztál vele.
-Te is autogramot akarsz vagy képet vagy ölelés?kérdezte kicsit unottan
-Ö nem egyiket sem csak ki szeretnék jutni!mosolyogtál rá láttad rajta,hogy meg lepődött válaszodon
-Hála istennek!monda halkan
-Hmm?néztél rá nagy szemekkel
-Csak azt hittem te is egy elvetemült rajongó vagy!kuncogott
-Oh értem,örülök,hogy találkoztunk de most mennem kell!mosolyogtál
-Remélem még látjuk egymást!mondta
-Úgy legyen!intettél és el indultál.Amíg a hotelba mentél addig egész úton ezen a fiún járt az eszed,hogy milyen kedves volt veled.Első benyomásra meg kedvelted,így kellemeset is csalódtál az "idol"imidzsében.
A hotelba érve ki vettél egy szobát és fel mentél le pakoltál és elő vetted a kis füzeted amiben le voltak írva,hogy hova szeretnél el menni,de úgy döntöttél,hogy ma még nem kezded el az úti céljaid meg valósítani csak spontán el indulsz sétálni,így is tettél át ölőztél kényelmesebb ruhába mint amibe érkeztél és nyakadba vetted a várost.Igazi turistának érezted magad,hiszen nem tudtad,hogy mi hol van  és nagyra nyílt szemekkel nézelődtél.Meg láttál egy barátságos kis kávézót és be mentél nem voltak sokan sőt csak egy két ember lézengett a kávézóba kicsit furcsálltad,hogy egy ilyen nagy Városba ilyen kevesen vannak egy ilyen helyen,hisz majd,hogy a város közepén van.Ki kértél magadnak egy kapucsínót és le ültél az ablak melletti asztalhoz.Mi közben kortyolgattad a kapucsínód ki fele nézelődtél,figyelted az embereket akik mind tartottak valahova épp ez a nyüzsgés ami hiányzik az életedből.Egy hirtelen ötlettől vezérelve fel álltál fűzettél és el hagytad a kávézót.Vissza mentél a szállásodra és elkezdtél telefonálni.Egy régi ismerősödet hívtad fel aki már 3 éve Koreában él és reménykedtél benne,hogy még mindig itt van.
-Szia ________ vagyok!emlékszer még rám?szóltál bele amint fel vették a telefont
-Áh _______ szia hogy vagy?kérdezte kedvesen az ismerősöd
-Köszönöm nagyon jól,nem is húzom tovább az időd csak azért hívtalak mert épp Szöulban vagyok és nem-e találkoznánk?tértél a témára
-De nagyon szívesen!válaszolta boldogan a barátnőd
-Rendben mikor és hol?
-Melyik hotelben szálltál meg?
-A Tomig Hotelben vagyok.
-Akkor oda megyek érted 8-ra?
-Remek!Köszönöm akkor 8 szia!tetted le a telefont.Mivel már 6 múlott így el mentél meg fürödtél tiszta ruhát húztál.Amíg készültél szép lassan el is telt az idő lassan 8 óra így le mentél a hotel elé.
Nem kellet sokat várnod a barátnőd hamar meg érkezett,egyből a nyakadba ugrott annyira örült neked üdvözöltétek egymást majd be szálltatok az autóba és be furikáztatok a városba egy tehetősebb étterembe mentetek.
-_______nekem túl drága ez a hely!hajtottad le a fejed
-Ugyan _____ gyere meg hívlak!mosolygott.
-Egyeseknek ahogy megy!mentél be utána az ajtón majd le ültetek egy asztalhoz és rendeletek majd elkezdtetek  enni.
-Amúgy mi dolgod itt ?kérdezte kíváncsian a barátnőd
-Várost nézni jöttem,de nem akarok vissza menni,ezért is akartam veled találkozni,hogy nem-e tudsz valami munkát?kérdezted szerényen
-Velem is ugyanez volt!mosolygott..-A munkára vissza térve,ha gondolog szólhatok pár jó szót az érdekedben a cégnél ahol dolgozok.vetette fel az ötletet
-Azt nagyon meg köszönném,de várjunk mit is dolgozol?kiváncsiskodtál
-Tudod van az Infinite fiú banda
-Igen beléjük botlottam a reptéren..vágtál közbe
-én nekik vagyok a,hogy is mondjam a menedzser segédje vagyok én foglalkozom a fiúk kisebb nagyobb kéréseivel
-Áh értem..vágtál közbe megint
-Várj te botlottál Woohyun-ba a reptéren?kérdezte
-Azt hiszem igen miért?
-Akkor te vagy az a "nem kért ölelést lány"?!mosolyodott el
-Lehetséges,mert meg kérdezte,hogy mit akarok és én mondtam neki,hogy ki jutni.nevetted el magad mikor végre fel fogtad,hogy ez egy idolnak mekkora dolog,hogy nem kértél tőle semmit.
-Bátor volt!nevetett a baránőd is-Na de munka szerintem lenne is!tette hozzá 
-Mi?néztél rá nagy szemekkel
-A fiúk rengeteg ajándékot levelet kapnak a fanoktól és azt kellene ki válogatni a fiúknak,érted hogy melyik fiú mit kapott...
-Áh érem értem rendben vállalom!bólintottál boldogan
-Akkor holnap reggel 8ra megyek érted!
-Rendben akkor holnap!mosolyogtál be fejeztétek a vacsorát és a barátnőd a hotelba vissza furikázott.
Majd el köszöntetek,fel mentél le fürödtél és az ágyba bújtál,hogy mi hamarabb holnap legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése