2012. december 5., szerda

What the hell? Part1 [EXO-M~Kris]


-Mit is képzeltem majd pont engem fog észre venni nem?Hát nem!válaszoltam meg barátnőm helyett is a kérdésem
-Nem értem mi tetszik neked rajta,jó elismerem magas, szőke,barna szemű,DE egy bunkó!oktatott ki
-Nem tudom,de tuti,hogy ha egyedül van tök normális!ültünk le az ebédlőbe
-Túlságosan új vagy itt ahhoz,hogy már is vele kezdj,ne foglalkozz vele mint a többi lány és hidd el,hogy előbb vagy utóbb észre fog venni!javasolta
-Nem is olyan rossz ötlet!mosolyogtam majd bele kezdtünk az ebédünkbe.

Alig egy hónapja érkeztem ebbe a suliba,de már is ki szemeltem magamnak a suli legjobb srácát,ha nem vagyok félre informálva akkor Krisnek hívják,de sajnos elérthetetlen a srác~

Amint végeztünk az ebéddel siettünk a következő órára,nem lett volna jó el késni így szinte futó lépésben haladtunk,a barátnőm oly annyira sietett,hogy gyönyörűen le hagyott 1 emelettel.Épp a lépcső fordulóba voltam mikor,a fenekem a földön landolt a kezemben tartott mappa tartalma a földön terült el.Lassan fel néztem,hogy kibe ütköztem,egy nagyra nyílt számpárral találtam szembe magam,kész vége ennyi egy életre el vágtam magam nála,de nem adom meg neki azt,hogy be nyalok neki azt kapja vissza amit a többieknek ad!
-Bocs!pattantam fel és le poroltam magam,majd a lapjaimat szedtem fel a földről.
-Semmi gond,majd én!guggolt le mellém és segített összeszedni a lapokat.Mit ne mondjak meg lepett cselekedete.
-Köszi!álltam fel
-Amúgy Kris vagyok!nyújtott kezet
-________!bólintottam,kezemet nem nyújtottam ki neki.
-Igen tudom ki vagy!mérte körbe arcomat
-Remek,de én most megyek mert már így is el késtem,még egyszer bocsánat és köszönöm!rá mosolyogtam majd indultam is.
-_________ még látjuk egymást!szolt utánam
-Több mint valószínű,hisz egy suliba járunk.sebes léptekkel vettem a lépcső fokokat,majd a terem ajtón kopogtam.
-Áh _______ ha eddig nem jött már nem is kell be ülnie a következő órán találkozunk!szólt rám a tanár ahogy be léptem
-Nagyszerű!mentem is ki.Az utam a könyvtárba vezetett ha már egy órám lyukas volt.Legnagyobb meglepetésemre a szokásos asztalomnál Kris ült és valami könyvbe volt el mélyülve.Ezért halkan ki kerültem és a hátsó asztalokhoz mentem,le pakoltam és csak vártam,hogy teljen az idő.Fejemet le hajtottam a padra.
-________!szólt rám valaki erélyesen.
-Bocsánat,én csak vagyis lyukas órám van!pattantam fel,majd hajlongásba kezdtem
-Oké nyugi semmi baj!szólt hozzám,halkan Kris
-Te,hülye azt hittem a könyvtáros!estem neki
-Bocsi!ült le az asztalomhoz majd én is
-Az előbb még nagyon siettél arra az órára.nézett rám
-Ne,hogy azt hidd,hogy hazudtam,siettem is de mivel késtem ezért azt mondták,hogy majd legközelebb találkozunk.magyaráztam neki-De várjunk minek is magyarázkodom én neked?néztem rá
-Mindig ilyen sokat beszélsz?kuncogott
-Igen!rántottam vállat
-Érdekes leányzó vagy te!bökte meg a homlokom,majd fel állt és indulni készült
-Miért?kaptam utána
-Ma este gyere erre a címre lesz egy buli,ott el mondom.közelebb húzott magához és egy cetlit tett a far zsebembe,kicsit tovább tartotta ott a kezét mint kellet volna.
-Te perverz!löktem el magamtól
-Akkor este!kacsintott rám és ki is ment a helységből
Az eszem meg áll ettől a gyerektől,azt hiszi mindenkit meg kaphat hát barátom velem rosszul jártál mert nem dőlök be neked.Hagytam ennyiben a dolgot.Lassan el telt az iskola idő is és már mentünk is haza.Miközben haza sétáltunk el meséltem a barátnőmnek a történteket aki minden képen azt akarta,hogy menyek el a buliba.Az egyik felem el akart menni,hogy lássa Krist,de a másik felem meg azt mondta,hogy nem jó ötlet oda menni.
Még szerencse,hogy péntek este van így nyugodtan el mehetek,Krishez,de csak megyek köszönök meg kapom a válaszom és jövök is el onnét.A megadott címre mentem,de olyan sűrű csönd volt a környéken,hogy kezdtem azt hinni,hogy át vertek.A ház felé vettem az irány és csöngettem.
-Végre itt vagy!nyitott ajtót Kris
-Hol vannak a többiek?kérdeztem tőle
-Gyere be és meg tudod!mosolygott
~Ez kezd veszélyesebb lenni csak ő meg én ez így nagyon nem lesz jó!szólt bennem a vészharang
Beljebb mentem,le vettem a cipőm és a kabátom.Kris nem szólt  hozzám,kezemért nyúlt és a lépcsőn húzott maga után.A szoba ajtóba előre engedett,hogy én menyek be először,lassan be nyitottam és az állam a földön koppant a szobába; kellemesen meleg volt,gyertyafény és zene.
-Kris ez mi akar lenni?néztem körbe
-Csak azt akartam,hogy emlékezetes legyen az elő randink!ölelt meg hátulról.Az összes izmom össze rándult a hirtelen várt "támadástól".
-Milyen randi?súgtam halkan,majd felé fordultam
-Tudtam,hogy ha azt mondom,hogy randizni akarlak vinni akkor nem jönnél el velem,de hogy ha buliba hívlak akkor tuti meg jelensz!mosolygott
-Ebben igazad van és minden nagyon szép!néztem gyönyörű barna szemébe
-Sokat dolgoztam rajta!,na de gyere be rakom a filmet!húzott az ágyra
-Kris te mióta vagy ilyen kedves és romantikus?ültem törökülésbe az ágyra
-Mindig is ilyen voltam,csak ezt nem tudja senki rólam,szóval érezd magad meg tisztelve.monda pajkosan
-Értettem!tisztelegtem.
A film is el indult Kris is fel települt mellém az ágyra,egyik kezét a kezembe csúsztatta és össze kulcsolta ujjainkat.Jól esett apró cselekedete,tényleg más mint amikor a suliban van,én már akkor tudtam ezt mikor meg láttam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése