2012. április 14., szombat

History 1.~ EXO-K Kai~

Ez a nap is úgy indul mint a többi,felkeltél összeszedted megd és indultál dolgozni ugyanis 
táncosként dolgoztál az SM.Entertaimentnek.
Ám ahogy beértél közölték veled h ma az EXO-K csoportja is csatlakozni fog hozzátok,egy közös fellépés erejéig!
Izgatott lettél mert még nem találkoztál a fiukkal,de az egyik tagot már kiszúrtad magadnak ő Kai volt.
Be melegítettetek és el kezdtetek volna gyakorolni,mikor nyílt az a táncterem ajtaja és 6 jóképűbbnél jobb képű fiú jött be!
A szíved mintha megállt volna egy pillanatra a lélegzeted is elállt,hogy tényleg ők azok és itt vannak veled szemtől szembe!
Be mutatkoztatok  egymásnak,felosztottátok,hogy ki kivel fog gyakorolni az elkövetkezendő 1 hétben.
A te partnered BaekHyun lett,örültél de közben csalódott is voltál mert nem Kai-t osztották melléd!
Még külön is bemutatkoztatok,hogy biztosak legyetek egymás nevébe,pozíciójában:
-Szia én vagyok BaekHyun a fő énekes! hajolt meg
-Szia én _____ vagyok a táncosok kötözz a legfiatalabb!hajoltál meg
Meglepetésedre nagyon közvetlen volt és kedves!
Elkezdtetek próbálni mikor a vezető táncos felszólított,hogy cseréljen  BaekHyun Kai-val párt!
Ekkor meglepettség ült az arcodra,de legbelül örültél,hogy Kai-val táncolhatsz.
Ő is illedelmesen be mutatkozott:
-Szia Kai vagyok a vezető táncos
majd te is
-Szia én _____ vagyok a táncolsok kötözz a legfiatalabb!
-Kérdethetek valamit?szegezte rád takintetét
-Persze!vágtad rá
-Hány éves vagy?nézett rád kérdően
-__! válaszoltad!
-Miért? vágtad rá
-Csak kíváncsi voltam!válaszolta
-értem!vágtad rá
-Akkor kezdjük!szólt a vezető táncos
El kezdtetek táncolni és mint,ha egymáshoz lettetek volna teremtve olyan összehangoltan tudtatok táncolni!
Meg is dicsért!
-Hé ___ nagyszerű táncos vagy!fordult feléd
-Áh ugyan még sokat kell tanulnom,hogy nagyszerű táncos legyek!válaszoltad,
de közben jól esett,hogy meg dícsért
de nem tudtad,hogy csak kedvességből mondja vagy ténylegesen így van ugyanis téged 
nem szoktak gyakran elismerő szavakkal ilettni!
-Ne hülyéskedj érzem a benned lévő energiát,ilyet még egyszer sem éreztem mit
 amit nálad a mozdulataid egyszerre kecsesek és tüzesek!nézett a szemedbe.
-Köszönöm!hajoltál meg,hogy a szem kontaktust meg törd,mert zavarba jöttél a mély barna szemeitől
-Folytassuk a lassabb számmal!szólt a vezető
Kai kezei a derekadat át fonták magukat,gyengéden 
de mégis érezted az erőt,ahogy magához húzott!
Zavarodba azt sem tudtad,hogy mit csinálj így táncoshoz híven elfogadtad a helyzetet és,hogy jó partner legyél hagytad magad!
Láttad,hogy a többiek nem csinálják olyan szenvedélyesen ezt a táncot,
de lehet hogy túlságosan belevitted az érzéseidet és ezért kicsit visszavettél...volna ha Kai nem szól!
-Hé hol az a lány akivel az előbb táncoltam?! állt meg 
-Gondoltam kicsit visszavehetnék az éréseimből! vágtad rá,így elszólva magad
-Ezt,hogy értsem?? nézett rád kérdően
-Oh~ semmi vedd úgy kérlek,hogy nem mondtam semmit és folytassuk!próbáltad menteni magad
-Rendben de erre még visszatérünk!súgta oda mikor már a karjai megint körül fonták a derekad
hümmögtél egyet majd folytattátok a táncot és a próba végéig ebben 
a kicsit visszafogottabb de szenvedélyes táncot táncoltátok tovább.
-Akkor mára ennyi mindenki nagyon ügyes volt!! szólt a vezető táncos
-____ ma igen csak kitettél magadért! fordult hozzád
-ugyan megpróbáltam a legtöbbet kihozni magamból!felelted
-Hát ez ma sikerült nagyon ügyes voltál! felelte
-Köszönöm!hajoltál meg,jól esett ezt hallani mert nem gyakran kaptál elismerést tőle
Majd oda fordultál Kai-hoz
-Neked is köszönöm!hajoltál meg
-Mégis mit? nézett rád kérdően
-Mégis mit? nevettél,miközben vissza kérdeztél
-Neked köszönhetően elismerést kaptam végre,hogy jól csinálom a munkámat
-De ezt csak megadnak köszönd! válaszolta
-De ha te nem vagy itt mellettem akkor ez nem sikerült volna!magyaráztad
-Miért mondod ez biztos ha valaki mást kaptál volna ugyanilyen jól megcsináltad volna!mondta komolyan
-Nem biztos,hogy ennyi érzelmet bele tudtam volna vinni,mint amennyit veled!szóltad el magad megint csak.
-Tessék???nézett a szemedbe 
láttad rajta a kíváncsiságot,de benned volt,hogy nem-nem mondhatom meg neki h kedveled,mert akkor mindent elrontanál,zavarodban azt sem tudtad mit mondj
gyorsan az üvegedért nyúltál,hogy megtudd szakítani a szem kontaktust mire észbe kaptál az üveged a kezébe volt
-Ez kellene??!vigyorgott
-Igen kérem szépen nagyon szomjas vagyok!kérlelted
-Ha elmondod,hogy miért jössz zavarba mikor a szemedbe nézek?!
-Azt hitted mi,hogy nem veszem észre?!!Kuncogott majd a szemedbe nézett újból
-Akkor idd meg mindet!Vágtad rá és kimentél a teremből
Kai értetlenül állt ott,hogy így ott hagytad
Elmentél lezuhanyoztál és indultál haza de előtte bementél a terembe hogy el köszönj!
-Köszönöm a mai napot holnap találkozunk!Jó éjszakát!
Indultál a lift felé,be szálltál és meg nyomtad a F,hogy lejuss így lent is voltál mikor mentél ki az ajtón láttad,hogy egy alak ott áll kint kicsit megijedtél ne,hogy valami bajba keveredj,de legnagyobb meglepetésedre
ahogy egyre közelebb értél az az alak kitisztult és láttad,hogy Kai állt ott 
figyelmen kívül akartad hagyni és elmenni mellette,mikor megfogta a kezedet és lágyan vissza húzott és megölelt!
Amire te nem tudtál reagálni.De Kai így szólt:
-Köszönöm a mai napot és tudom,h tetszem!kuncogott
-Ezt honnan veszed?vágtál rá
-Mikor rád nézek zavarba jössz aztán kerülöd a tekintetem!vigyorgott miközben a szemedbe próbált nézni
-Látod most sem mersz a szemembe nézni.vágta oda
Erre te ránéztél mélyen a szemébe.
-Miért ne mernék?vágtál vissza
-Na látod most is zavarban vagy!vigyorgott mint a tejbe tök
-Most már mennem kell! törted meg a kínosnak tűnő beszélgetést
-Várj egy kicsit!húzott vissza
-Tessék?!
Fordultál vissza és azzal a lendülettel ahogy fordultál egy puszit nyomott az arcodra
-Holnap találkozunk jó éjt!endedett utadra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése