2012. április 27., péntek

Please help me! 3 (EXO-M~LuHan)


Rendbe raktad a lakást minden szép tiszta volt a lakást cseresznyefavirág illat járta át.Mire mindennel végeztél már 13:00 óra volt úgy gondoltad,hogy elmész sétálni egy kicsit,körbe nézel a városba ki mentél a lakásból be zártad magad után az ajtót ki mentél a házból és elindultál sétálni,meg szólalt a telefonod!
-Tessék!szóltál bele
-______!nem találkozunk valahol? szólt bele Yoora a barátnőd akit Tao "rabolt" el tegnap 
-Yoora hol és mikor?válaszoltál bele boldogan
-Hol vagy most?kérdezte
-Most indultam el sétálni!felelted
-Akkor menny a vissza előtettek találkozunk 10 perc múlva!mondta 
-Rendben siess!tetted le a telefont és vissza fordultál
Nem kellet neki 10 perc és már ott is volt,el mentetek egyik kedvenc kávézótokba, le ültetek a sarki asztalhoz ki kértetek 2 csokis kapucsínót és kezdődhetett is a tracs party!
-Na mi volt tegnap?kérdezted
-Tao-val miután elfutottunk és le ráztuk a fanokat egyből haza kísért és el is ment haza!mondta Yoora 
-És ti mint csináltatok?nézett réd érdeklődően
-Hol is kezdjem....sóhajtottál
-Az elején kérlek!vigyorgott
-Ugye mi is el futottunk és egy kis utcába mentünk be ahova követek a fanok is de nem vettek minket észre,majd meg kért,hogy segítsek rajta ezért meg engedtem neki,hogy a kanapén aludjon....el mosolyodtál
-És és és??kérdezte izgatottan
-Mikor már el mentem aludni csak azt vettem észre,hogy mellettem van LuHan és átölelt!mosolyogtál még jobban
-Na ne ugratsz ügye?még jobban izgatott volt mint az előbb
-És reggel is ott volt még?kérdezősködött
-Igen tőlem ment el és azt mondta,hogy ma este is jön,hogy jobban megismerjen!pirultál bele a mondatodba
-_______ te....
-Ki ne mond! szakítottad félbe
-....kezdesz bele szeretni!kuncogott
-Yoora,hogy mondhatsz ilyet?förmedtél rá
-De igazam van vagy igazam van?______ elég jól ismerlek már,hogy észrevegyem!mosolygott
-De annyira aranyos és kedves és annyira jó képű....tört ki belőled
-______ szerelmes,________ szerelmes!felpattant a székről és kiabálta 
-Yá!maradj csöndbe!húztad vissza a székébe
-Jójó!Annyira örülök még nem láttalak és nem is hallottalak így beszélni valakiről!remélem összejöttök!mosolygott
-Nem hinném,hogy helyes lenne....komorodtál el
-MERT?förmedt rád
-Mert teljesen különbözünk egymástól,ő egy ismert ember én meg....
-Ezt most fejezd be!szakított félbe
-Várjuk ki a végét!mondta kedvesen Yoora
-Nekem mennem kell!állt fel
-Rendben én még meg iszom és én is haza megyek!felelted
-Bízz magadban!ölelt meg és elment
Te még ott maradtál meg iszogattad a kapucsínód és közben el gondolkodtál,hogy mit is érzel pontosan LuHan iránt és arra jutottál,hogy ez több volt mit tetszés de kevesebb mint szerelem!Rá néztél az órádra és már 15:00 óra volt,meg ittad majd ki fizetted a rendelésed és haza mentél!Haza mentél csináltál pár szendvicset megetted és be ültél a tv-elé a tv-t nem kapcsoltad be ez utal csak bambultál,el feküdtél és el fogott az álmosság és el aludtál.Csengő szóra ébredtél ki vonszoltad magad az ajtóhoz és ki nyitottad.
-Igen?!törölted meg a szemed olyan érzésed volt mint,ha csak pár percet aludtál volna.
-Szia!Fel ébresztettelek?kérdezte kedvesen
Ekkor ki nyitottad a szemed mikor meg hallottad a kedves hangját LuHan-nek a szíved gyorsan kezdett verni.
-Ami azt illet igen,de gyere be nyugodtan!nyitottad ki jobban az ajtót
-De nem szeretnélek zavarni!mondta
-Te sosem zavarsz!a kezéért nyúltál és óvatosan be húztad
Be csuktad az ajtót és beljebb mentetek le ültetek a kanapéra egymással szembe.
-Hogy-hogy ilyen korán végeztél?kérdezted
-Korán?már 19:00 van!kuncogott
-Ilyen sokat aludtam?!kérdezted hangosan magadtól
-Úgy látszik!mosolygott
-Hogy telet a napod?kíváncsiskodtál
-Sokat próbáltunk,kicsit el fáradtam!mondta
-És a tiéd?kérdezett vissza
-Remekül,rendet raktam majd találkoztam a barátnőmmel kávéztunk és haza jöttem és jól be aludtam!mosolyogtál
LuHan közelebb ment hozzád és meg fogta az arcod a két kezébe,egyből zavarba jöttél az érintésétől és a nagy barna bambi szemektől amik  egyenesen a szemedbe nézett.Lágyan meg csókolt ezt szívesen fogattad és  vissza csókoltál semmi vadság sem volt benne kellemes volt és óvatos,pár percig is el tartott az érzéki csókotok.
-______ kérdezhetek valamit?szakadt le a szádról
A szó nem jött ki a szádon ezért csak bólintottál egyet.
-Leszel a barátnőm?kérdezte aranyosan
Láttad rajta,hogy ő is zavarba jött.
-Tényleg ezt szeretnéd?kérdeztél vissza
-Igen szeretném ha a barátnőm lennél!húzott magához
-LuHan igen leszek a barátnőd!súgtad a fülébe
Még szorosabban meg ölelt,majd megint meg csókolt most kicsit vadabb volt a nyelvét lassan át csúsztatta a szádba és el mélyítette a csókot!
-Örülök,hogy beléd botlottam!szakadt el a szádtól
Nem szóltál semmit csak oda bújtál hozzá és szorosan megöleltétek egymást az este további részében jól el beszélgettetek jókat nevettetek a tv-műsorokon,majd meg vacsoráztatok és ismét egy más karjaiban aludtatok el a puha ágyban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése