2012. szeptember 6., csütörtök

You're my endless love.Part1(Suju-Donghae)


A mi nap különlegesebb volt,mint a többi,a barátnőmmel egy Super Junior Idlol-fan találozóra mentünk.Izgatottak voltunk,hogy végre el jutottunk ide és,hogy láthatjuk szeretett idoljainkat.Bár én inkább csak távolról nézegetném őket,de kedves barátnőm nem hagy minden áron azt akarta,hogy álljak sorba vele.Rengetek ember volt jelen,kezdtem aggódni,hogy nem is kerülünk sorra.
-El sem hiszem,hogy itt vagyunk!ujjongott
-Nem gondolod,hogy kicsit kevesebben vannak mint kellene?kukucskáltam ki a sorból,hogy rá lássak a fiúkra 
-Nem miért?nézett rám nagy szemekkel
-Mert például Siwon-t és Donghae-t nem is látom?!néztem rá
-Ne már pont Siwon nincs itt?nyavalygott 
-Rajtuk kívül még vannak 8-an nem elég?kérdeztem
-De Siwon..ah majd legközelebb!legyintett
-Szerinted merre van az illemhely?
-Nem mondod,hogy most jött rád a pisilhatnék?hitetlenkedett
-Izgulok nem tehetek róla...meg a sok cola.magyaráztam
-Jó de siess!utasított
-Minek siessek billióan állnak előttünk,ha mégis sorra kerülnél akkor írasd alá az én CDmet is!nyomtam a kezébe
-Rendben de SIESS!
-Jó!evvel el is indultam meg keresni célomat,ami az igazság volt kicsit csalódott voltam,hogy Donghae nincs itt hisz őt szerettem volna legjobban látni..de majd máskor..!Át verekedtem magam a tömegen.Körül néztem,de nem láttam sehol WC táblát ezért a színpad mögé mentem és ott meg is láttam a keresett szót.Sebes léptekkel haladtam,ijesztően üres volt ez a folyosó.Semmi zaj egyetlen egy ember sem.Így nem is zavartattam magam és be mentem a toalettre.Meg könnyebbülve mostam kezet,majd a kéz szárító alá tettem,hamar meg szárította.Ki mentem a helyiségből,de nem volt kedvem a sorban ácsorogni..mikor jöttem a folyosón láttam az egyik ajtó mellett egy kis padot,arra gondoltam meg pihenek kicsi.Le ültem nézegettem a képeket a telefonomba mikor ki nyílt mellettem az ajtó.Siwon lépett ki rajta a lélegzetem el állt a látványtól,de elég sürgős lehetett neki a dolga,észre sem vett.De aki utána jött ki az egyből meg látott és mosolyogva oda lépett hozzám.
-Szia!köszönt kedvesen
-Sz-szia!nyögtem ki a vér meg fagyott az ereimbe az az ember állt előttem aki a szívem közepe,haja jól állt,elegánsan fel volt öltözve,az illata bódító volt és az az édes mosolya mi minden gondolatot ki űz fejedből.
-Vársz valakit?elegyedett szóba velem
-Igen!bólintottam zavartan
-Szabad meg kérdeznem kit,hátha tudok neked segíteni,hogy előbb ide érjen.mondta segítőkészen.Az eszem meg áll ettől az embertől ezért szeretem én ennyire.gondoltam
-Avval tudnál segíteni ha fel mennél a színpadra és aláírnád a CDjinket!mosolyogtam
-Te fel adtad a várakozást?kérdezte csalódottan
-Csak nem volt kedvem ácsorogni a barátnőm a sorban szobroz mint egy jó katona!És ami azt illeti miattad jöttem,de nem láttalak így már nem volt olyan izgalmas az ácsorgás.magyaráztam
-Köszönöm!mondta aranyosan
-Mit?néztem rá nagy szemekkel,azokban a barna szemekben el lehet veszni én mondom
-Hogy ilyen kulturáltan beszélgetsz velem!mosolygott
-Avval nem mennék sokra,ha kiabálnék és ujjonganék azt hiszem...de ha akarod megtehetem.húztam zsivány mosolyra a számat
-Kímélj meg tőle!nevetett
-Most az egyszer!mutattam fel mutató ujjam
-Ígérd meg,hogy még találkozunk!tartotta kis ujját
-Ez nem rajtam múlik,de Donghae meg ígérem,hogy még találkozunk!a kis ujjaink egymásba karoltak és a hüvelyk ujjainkat össze érintettük
-Akkor most mond el,hogy milyen ruhába van a barátnőd akkor ki hívom a sorból és alá írom a CDiteket.mondta
-A pólója kék és Siwon feje van rajta,és egy világos farmert visel,barna hajú és a feje tetején ott egy kék napszemüveg!magyaráztam
-Akkor nem sokára!mosolygott boldogan,bólintottam majd' el ment
Rettentő boldog voltam,hogy szeretett idolommal találkozhattam és beszélhettem is,de úgy döntöttem ez a titkom marad.Meg csörrent a telefonom!
-Merre vagy?Oké ott találkozunk!tettem le
-Na mi a helyzet?kérdeztem a kijáratnál a barátnőmet
-Ne utálj nagyon,de képzeld el,hogy Lee Dögös Donghae ki hívott a sorból és alá írta a CDinket,de a tiéddel sokkal többet babrált mint az enyémmel,nem néztem meg!Itt van!adta át
-Kár volt el mennem WC-re!biggyesztettem le ajkamat
-De majd le közelebb találkozol vele te is!biztatott
-Remélem!mosolyogtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése