2012. szeptember 13., csütörtök

You're my endless love.Part5(Suju-Donghae)


-Menjünk be!szakadtam el tőle,fel vette a dobozt a lépcsőről és indult utánam.
-Érezd otthon magad!invitáltam beljebb
-Szép lakás!dicsérte meg hajlékom
-Köszönöm,azt meg kapom?néztem a dobozra
-Nekem adtad!vágta rá
-Akkor tartsd meg!fordítottam neki hátat és le ültem a kanapéra,Donghae nem jött utánam hátra néztem egy idő után és már nem volt ott,a szobám felé vettem az irányt.
-Te mégis mit csinálsz?nevettem el magam
-Kirakom a képeket,hogy mindig lássalak!fordult felém a válasz erejéig
-Lökött vagy,segítek!így ki raktuk az összes képét a falra és a polcokra meg az író asztalra.
-Tökéletes!húzta ki magát büszkén
-Tényleg jobb az elrendezés mint volt!helyeseltem
-És még egy nekem!észre se vettem,hogy elő vette a telefonját és le fényképezett 
-Te,töröld ki!!!kiabáltam rá játékosan
-Nem!ki futott a nappaliba
-Donghae légyszíves töröld ki!ültem le a kanapéra
-Abban az esetben törlöm ki ha csinálunk egy közös képet!ült le mellém
-Legyen!bólintottam.Fel emelete a kezét,hogy bújjak oda hozzá,rá néztem és ő is rám,majd csak azt vettem észre,hogy puha párnái az ajkamat érinti.
-És kész!ujjongott
-Te mekkora csaló vagy!néztem rá sunyin,-Az elsőt töröld ki!
-Nem!vágta rá
-Menekülj!álltam fel.Donghae be futott a hálóba,utána mentem de a szobába nem láttam sehol,elbújt!
-Donghae érzem az  illatod nem menekülsz!kuncogtam
-Óh tényleg?!hirtelen elkapott hátulról és az ágyon landoltunk.Egymás szemébe néztünk,el vesztem gyönyörű íriszében.
-Gyönyörű vagy!mondta aranyosan,nem válaszoltam csak oda bújtam hozzá és azt kívántam,hogy ez a pillanat soha,de soha ne érjen véget!Magamba szívtam férfias illatát,közben a hátát cirógattam míg ő hol a hajamat és a hátamat simogatta.
-_________?!törte meg a csendet
-Hmm?dünnyögtem
-Lehet,hogy túl hamar mondom...de úgy érzem ki kell mondanom!magyarázta
-Baj van?még mindig nem szakadtam el tőle
-A világon minden a legnagyobb rendben van!Rám nézel?.fel emeletem a fejem és egyenesen a szemébe néztem
-Szeretlek!mondta ki majd nyomott a számra egy puszit.
Le sokkoltam,ezt ő sem gondolhatja komolyan,alig ismer pár napja,és már szerelmes,szerintem ez csak fel lángolás nála.
-Félek!jegyeztem meg halkan 
-Mitől?nézett rám kíváncsian
-Attól,hogy csak fel lángolás és egy hónap alatt le is tudod,félek,hogy elveszítelek,pedig meg sem kaptalak,félek,hogy csak azért mondod ezt most,mert félsz,hogy el kotyogóm az eddig történteket,félek mert szeretlek!könnyek gyűltek a szemembe
-Nem kel félned semmitől egyetlen egy ami számít!törölte le arcomról a legördülő könnyemet
-Mi?szipogtam
-Az,hogy szeretlek és az hogy te szeretsz engem!húzott magához szorosan,mint aki soha többet nem lenne hajlandó el engedni.
-Amúgy... szakadtam el tőle -Honnan tudod,hogy hol lakok?néztem rá 
-Nagyi el mondta,és azt is mondta,hogy békítselek meg és szeresselek,ja és az is hozzá tette,hogy vegyelek feleségül mert szeretne a gyerekeinkkel játszani!teljes bele éléssel mesélte
-Jól el tervezte a jövőnket a néni!mosolyogtam
-Ő mindig előre tervez és általában be jönnek neki a dolgok!kacsintott
-Akkor bajban vagyok!mondtam nevetve
-Az biztos!gyűrt maga alá

3 megjegyzés:

  1. úúúúúúúúúúúúúúristeeeeeeeeeeeen *.*
    lesz még folytiiiii???? O.O
    lécciiiiii áááááááhhh ez nem ér.... ez a befejezééééés ToT
    kínzááááááás xDDD
    sry kicsit kiakadtam és kész vok >.<

    VálaszTörlés
  2. Igen ez volt a befejező rész :/
    Nem terveztem hosszúra,de van más hosszú ficum ha érdekel akkor be linkelhetem :)
    Köszönöm,hogy olvastad ^3^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze persze...alap hogy érdekel :DDD
      és a többit is olvasni fogom amik ez után jönnek :D

      Törlés