2012. szeptember 11., kedd

You're my endless love.Part4(Suju-Donghae)


Haza mentem,nem siettem vártam,hogy utánam jön,de nem jött.Miért is tette volna csak egy egyszerű rajongónak nézett.Viszont örülök annak,hogy amit én látok belőle azt el mondhattam neki.Remélem boldog avval a nővel és nem fog érte szomorkodni.Ha legközelebb találkozunk,ha lesz legközelebb úgy fogok tenni,mintha semmi sem történt volna.Jobb lesz,ha tényleg csak simán bele olvadok a tömegbe...Le zuhanyoztam,meg szárítottam a hajam és az ágyamba dőltem.Hamar el is aludtam. 
Másnap reggel,dolgozni mentem,lassan telt el  az idő,néni látta rajtam,hogy nem stimmel valami,de inkább nem kérdezősködött.Épp neki ültünk ebédelni mikor csöngettek.
-Majd én nyitom!pattant fel hirtelen a néni -Végre drága unokám,hogy itt vagy.Gyere gyorsan be akarok mutatni neked valakit!hallottam ahogy beszél valakihez  nem tudtam,hogy lány-e vagy fiú hisz nem szólalt meg.
-_______!szólított a néni
-Igen?! álltam fel az asztaltól
-Ő az én gyönyörű és tehetséges unokám Donghae,Donghe ő pedig ______ az én bejáró nőm és pót unokám!mosolygott a néni.
~Az eszem meg áll,ezt miért nem tudtam eddig?!tettem fel magamban a kérdést.Miért pont ő annyi ember van még itt.estem kétségbe.Vettem egy nagy levegőt és Donghae-ra néztem,láttam,hogy ő is annyira meg lepődött a szituáción,mint én!
-Örülök,hogy találkoztunk!hajoltam meg
-Én is!mosolygott kedvesen
-Na gyere fiam egyél!ültette le az asztalhoz a néni
-Nem vagyok éhes!mondta Donghae
-Hát akkor csak nézd,hogy mi jó ízűen eszünk.a néni is helyet foglalt majd a levesét szürcsölte
Fel sem néztem a tányéromból,míg el nem fogyott a tartalma,lassan ki toltam a széket és fel álltam indultam a második fogásért.
-Donghae segíts ________!utasította a néni
-Rendben!pattant fel a helyéről
-Ugyan nem kell!utasítottam vissza
-Viszem a tányérokat!nyúlt át fölöttem.bólintottam
Vissza ültünk az asztalhoz,most már Donghae is evett.
-És mond csak kis unokám,hogy állsz a lányokkal?kíváncsiskodott a néni.Én majd le nyeltem a pálcikámat a kérdés hallatán
-Van egy nagyon aranyos és szép lány,de sajnos magamra haragítottam.nézett rám
-Akkor,hamar békítsd ki és vedd feleségül.kapott be egy falatot a néni.Most Donghae tolta le majdnem a pálcikát a torkán.Az ebéd további részében sem beszéltem Donghae-val,nem voltam kíváncsi a magyarázkodására.
-Köszönöm nagyon finom volt!intézte Donghae a nagymamához
-Ne nekem köszönd fiam ______ főzte,rettentő jó feleség lesz belőle!kacsintott
-Ugyan!legyintettem,fel álltam és össze szedtem a koszos tányérokat,már a vizet engedtem mikor Donghae mellém ért.
-Te mosogatsz én törölgetek!osztotta ki a feladatot
-Rendben!neki álltam mosogatni
-Sajnálom a tegnapit!súgta oda 
-Én nem!vágtam rá
-Kész!töröltem meg a kezem
-Akkor holnap agyalom!mondta a néni gyorsan fel vettem a pulcsim és a táskám és már haza felé tartottam.Ahogy haza értem,le dobtam a táskám a földre majd a szobám felé vettem az irányt,az ágyam alól ki húztam egy cipős dobozt és képeket,amin Donghae van a cd-ket is,amit alá írt az is bele tettem,le csuktam  dobozt és az ajtó felé indultam vele.Lassan ki nyitottam az ajtót,de ekkor a kezemből a doboz ki csúszott és a tartalma a földön landolt.Fel néztem és Donghae-val találtam szembe magam.
-Segítek!guggolt le 
-Köszönöm,nem kell!vettem ki a kezéből a képeket
-Ezeket,hova viszed?kérdezte
-Az egyik barátnőm örülni fog nekik!mosolyogtam rá
-Sajnálom!nézett a szemembe
-Mit?kérdeztem
-Hogy láttad,amit nem kellet volna!segített fel a földről
-Áh..hogy azt,biztos nehéz volt ki magyarázni,hogy ki vagyok!indultam a lépcső felé
-Érdekel ki volt az a nő?kérdezte
-Nem!vágtam rá
-Kérlek ne dobd ki azokat!el állta az utamat
-Nem akartam,de lehet neked nagyobb szükséged lesz rá mint nekem!nyújtottam át a dobozt
-_______ ne csináld már ezt!szolt róm 
-Oppa sajnálom,túlságosan bele éltem magam ebbe az egészbe,nagy hiba volt!mondtam
-Ne hívj Oppának!jött egy lépcső fokkal feljebb
-De Oppa..
-Nem,nem leszel egy a sokból,te leszel az az 1!a dobozt le rakta és meg ölelt
-Donghae.szipogtam
 -Az a nő a volt barátnőm,már rég nem vagyunk együtt,de találkozni akart velem és ez lett a vége,de amint ott hagytál minket,el küldtem,Többet nem fog keresni engem.
-Köszönöm,hogy el mondtad!túrtam fejem a mell kasába
-Én köszönöm,hogy vagy nekem!fel emelte a fejem és lágyan meg csókolt

4 megjegyzés:

  1. nyáááááh *.*
    úristeeeen :D
    imádom és téged is :)
    magyarázat: a történet annyira emberi dolgokkal van tele hogy az teszi iszonyat jóvá és élvezhetővé...de áááááááh ...most egy kisebb görcsöt állítottál be nálam >.<
    és még a magyarázat sem tökéletesen megy XDDD

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó ilyen visszajelzést olvasni,ezért már meg érni írni :3
    A történeteimet,próbálom mindig megvalósítható helyzetekre építeni ahogy te írtad emberi dolgokkal tele rakni :)!Köszönöm,hogy olvasod^w^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. alap :D
      ha nem olvasnám akkor nem lenne teljesek a mindennapjaim :D
      nah ezt lehet értetlenül mondtam vagy h de m1 a lényeg h imádom minden ficid :D
      (mindig elfelejtek a Válasz-ra kattintani mikor írok még 1x xDD)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés